16.05.2024

"Odetta Zırhlısı" -6 kasım 2019

 Canım Ody (Odette), 6 kasım 2019

2016'dan beri lymphe kanseri tedavisi oluyorum; bu nedenle annemin evindeki gençlik odamda kalıyorum. Sandıklarda gömülü resimler, yazılar, kitaplar beni 1982-1984 arası ilgi alanlarıma götürdü.

İbni Haldun olup "Ahir Zamanlar Tarihi" yazdım; üstelik resimli... Belki izin verirsen bu davetiye üstündeki senin kara mürekkep desenlerini de kullanacağım.

Umarım sen iyisindir, Thomas dan ne haber?  Sürrealizme devam mı?

Bu sene ders vermiyorum, emeklilik de yaklaştı...

Projelerimi gerçekleştireceğim sağlık bulursam.

Sevgiler

"Odetta Zırhlısı"

"Van, Yezidi Kilimi"

Merhaba sevgili M,


hASTALIGIN IçIN çOK ÛZÛldum. Geçmis i


EDEN de gogus kanseri geçirdi, çok zor oldu ama yasiyor, bin sukur, halen tedavide.


tabii benim hayatim degisti, nesem gitti.


Istanbula her yil gidiyordum, yazlari, bu yil humerus kemigim kirildi, bu kemikle ugrasiyorum,


Son gorustugumuzde, benle kizgindin, evden çekip gitmistin, dinler ustune kizismistik.


ben degismedim, laik feminist tarafim dahada gittikçe boyut aldi, tûm dinlere karsi dusuncelerimde.


tabii, daha birçok seye karsida, tabiiki ekonomik politik, herkezin bildigi.


kitabinin mevzusu kiyamet ama içindekiler sayet feministlere karsi, laiklere karsi ise, hiç yeri degildir kara murekkepli resimlerimin.


Yok oyle degildir, dersen, ok, zevkle derim.


Ben su anda turkçe siirler yazmaya devam ediyorum, yavas yavas fransizcaya çevirmeye basladim, sonrada ingilizceye istiyorum.


Thomas bu aksam belçikaya gidiyor, para problemleri var su ara


surrealizme devam ediyorum, bazi yazilarim o dergilerde çikiyorlar, bu arada 1 siirimi misirlı bir arkadas arapçaya çevirdi.


çok yeni , kahirede genç bir çocuk surrealizme açildi, biraz yardim ediyorum.


Projelerini muhakkakki gerçeklestireceksin.


meral asa ile çok iyi arkadasim , biliyorsun herhalde, ama 1 seneden çok haberlerini alamadim, son gordugumde adadaki evindeydim.


sevgiler


ody

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder