23.07.2016

Uzunbıçaklargecesi 2016


uzunbıçaklargecesi

Fal : Falda Bir Kutu Gördük,

Bu Pembe Kutucuk Küçücük,

Bir Hediye Almış Sana,

Bir Kolye Ya da Bir Yüzük !

[21:30]

uzunbicaklargecesi> bence bu zarlar hileli

uzunbicaklargecesi> ya da benim kısmetim kapalı

uzunbicaklargecesi> bence zar tutuyorsun sen

uzunbicaklargecesi> pembe gecemde ne de mutluyum

Mareşal HOCHENHEİM> uzunbıçaklargecesi Almanya’da mı olmuştu ?

uzunbicaklargecesi> ben seni Mathuselam’da gördüm dün selam vermedin bana

<@> evet badelmevt olduk hepimiz

uzunbicaklargecesi> yaşlanınca n’olacaz acaba biz ?

<@> Tony Blair amca David Camerun neden istifa ettiydi ki?

uzunbicaklargecesi> sizi görmüş gibiyim sanki daha önce sanalda

<@> pek sanal havamda değilim bugün

Toni> uzunbıcaklargecesi yok ben o tony için almadım nicki

uzunbicaklargecesi> bence Margeurite Theacher en iyi baş öğretmenimizdi

<@> bak biz artık barıştık!

uzunbicaklargecesi> God save the queen! Elizabeth-II hala ölemedi, Allah koruyor kadını…

<@> ben de geçenlerde Falkland takım adalarımı ziyarete gittim

uzunbicaklargecesi> biz de Emninönü’ne gittik ailecek gezdik

<@> bence orda kızlar çok marmelat yiyor

uzunbicaklargecesi> ben de işletme işletecem sanırım

uzunbicaklargecesi> geldim gördüm gidecem zaten…

<@> Alanya’da bu sene bir alman turist görülmüş tankla götürülmüş

uzunbicaklargecesi> hmm peki sizin özel geceniz ne zaman?

uzunbicaklargecesi> bana da itici geliyor aksanlarıJ

uzunbicaklargecesi> özeline bakar mısın lütfen?

[21:38]

 Elinde telefon  tutup  uzunbicaklargecesi> nickli arkadaşın sırtına fırlattı!

 Fırlatılan telefon  nickli uzunbicaklargecesi> arkadası  sırtından  vuramadı

<@> sorunun parçası olmayayım çözümün parçası olayım aranızdaki mevzuya karışmam doğru değil

uzunbicaklargecesi> evet kızlar daha değişik, çözüm yataktaJ

uzunbicaklargecesi> bu gece biraz asabım bozuldu

<$> Uzun bıçak abi arada lafı sallıyosun!

uzunbicaklargecesi> artık tatile de gidemem

uzunbicaklargecesi> özelime ve başka kanala davete kesinlikle annem müsade etmiyor

uzunbicaklargecesi> kendime gülsem mi ağlasam mı?

uzunbicaklargecesi> neden iki cinsiyet var ? daha çok olsa ya

uzunbicaklargecesi> kanal yıkanmıyor bu gece nedense

uzunbicaklargecesi> beni babam user yaptı

uzunbicaklargecesi> havada bir sıkıntı var gibi sanki

<@> Bayan nikine giren erkekler çarpılsın inşallah!

uzunbicaklargecesi> kanal açmak kolay ama iş gücü ağır

uzunbicaklargecesi> evde ailem varken gülemiyorum

uzunbicaklargecesi> sevgilim olsa ben de çicek toplardım

<@> baksana sayfanın yarısı doktor diğer yarısı avukat

uzunbicaklargecesi> sesli güldüm, annem bana kızdı

uzunbicaklargecesi> gülmeyi idareli kullanacam artık

uzunbicaklargecesi> bu sayfada en güzel benim

uzunbicaklargecesi> çümkü herkes Marmarise doluştu

<$> Suriyeli kardeşime, bugün epey sıcak dedim, beğenmiyorsan git kardeşim dedi…

uzunbicaklargecesi> bazen ağlamak geliyor içimden

uzunbicaklargecesi> bizim suriyeli kiracımız çok effendi, bekar ve entel

[21:50]

uzunbicaklargecesi> keşke Hataylı olsam: kendime ait bir Cumhuriyet kursam

<@ Dogusuna mı Batısına mı

uzunbicaklargecesi> ananas suyuna çay demleyen veganlar gibi

uzunbicaklargecesi> yastığıma maykıl jeksın resmi bastırdım

[21:51]

 uzunbicaklargecesi> şimdilik balkondan bakışıyoruz sadece

[21:52]

uzunbicaklargecesi> icime 1 kurt düştü  şimdi

Fal: Gezmez Hiç Geceleri Oynamaz Kumar, içmez içki,

İyi Aile Çocuðudur, Olmasın Aklında Çelişki !

Çıkar Sık Sık Þehir Dışına, Birgün Gelecek Senin Oraya,

 Kopamayacak Sonra Senden, Yerleşecek Evinin Yanına !

uzunbicaklargecesi> falcı mı olsam acaba ben de?

<@ evet, bayağı para var o işte

<$> kiralık katil ol veya TT sat nette

 [21:53]

<@> sinyor dört dk sonra falıma bakar mısın benim de?

uzunbicaklargecesi> bence zarlar mıknatıslı

 [21:55]

 uzunbicaklargecesi> ruslar ne zaman gelecek?

<@> şimdi sıcacık yataklarında horlayan insanları yastıkla boğmak serbest olsa keşke J

 uzunbicaklargecesi> yolda bir Alman veya bir İngiliz görsek ne diyecez? Nasıl yüzlerine bakacağız?

uzunbicaklargecesi> benim neden bir Midillim yok?

<@ Benim de yok…

 <@ Ama hiç düşünmedim neden  yokJ

[21:56]

uzunbicaklargecesi> akşama ne pişirsem?

<@ Ucan kaz vardı benim en sevdiğim, onu pişir

 <@ Ama akşam gecti

<$ Mıdıllı’de midilliye de mi bineceksiniz

çocuk daha onlar hiç büyümeyen

 uzunbıcaklargecesı> bakarsın yatıya misafir gelir

uzunbicaklargecesi> keşke küçük emrah hiç büyümeseydi

<@ Midilliler çok tatli ya

<@ Bak bu doğru iste küçük emrah büyümeseydi

uzunbicaklargecesi> bizim neden kendimize ait bir yunanistanımız yok?

uzunbicaklargecesi> içimden bişi yapmak gelse keşke

<@ 4 dk geçti mi ya?

<$ 30 Ağustos Zafer Bayramına mı katılacaksın Başçavuşum?

[21:58]

 uzunbicaklargecesi> farkındasın di mi?

<@ uzun bıçak bana niye uzunbacak görünüyo ya?

<$ az kaldı Bayramınız Kutlu Olsun

 <@ 40 ayaktır belki

 uzunbicaklargecesi> yol yorgunluğu işte...

uzunbicaklargecesi> seferiyiz…

uzunbicaklargecesi> lamı cimi nerde bunun?


Ağızdan Ağıza Dolaşacak, Kavuşacaksınız Bu Sefer !

 [21:59]

 < @ teşekkürler. Keşke daha parlak şeyler yazsaydım? 101 pare top atışı mı yapsam?

<$  Vur lafı alttan alttan bıcakgecesi :)

<@ bak bak falda ne diyor

 <$ Sevim kooş! az bak canım ya 

  <@Kucuk bir bebegin emeklemesi gibiydi sana gelişim…

  uzunbicaklargecesi> pare pare gönül

uzunbicaklargecesi> sen bakma benim güldüğüme...

uzunbicaklargecesi> araç var mi araç?

<@ bu sefer güzeL çıkmış  fal…

uzunbicaklargecesi> içinden gelmiş maluma..

uzunbicaklargecesi> o da heveslendi zahir darbeye

uzunbicaklargecesi> kuyu kebabı gören var mı?

<@ yok ya teşebbüste kalan bi yeltenmede bulunuyorum şu an:)

uzunbicaklargecesi> teke tek konuşamıyorum kimseyle

uzunbicaklargecesi> evde rahat giysilerimleyim, parmak arası terlik

<@ Katili bulıyım geliyom

uzunbicaklargecesi> kubilay nerde?

<$ neyini öldürdüler? sineğin mi öldürüldü?

<@ Yok ya TV’de  Kanıt’ı izliyorum çok keyifli

 [22:02]

 uzunbicaklargecesi> keçim nerde acaba?

<$ Keyfe bak! Kanıt izliyor, katili bulmaya çalışıyorlar el birliğiyle

uzunbicaklargecesi> yatcaz kalkcaz yargılacaz

<@ ben senden tırstım iyice

uzunbicaklargecesi> bu da gececek

<@ Nah geçer

uzunbicaklargecesi> ağlarsam açılırım belki

<$  bilgi bilgidir ama kullanmıyorum fazlasını :))) tırsma

(Hatalı isem #kanala bildiriniz)

<@ artık senle aynı karede bulunmak beni titretir korkutur

<@Yok artık sana sıra gelene kadar oo hoo

uzunbicaklargecesi> keşke meclisi mebusan kürdiyane dek şegar bin velid yaşasaydı

<$ olsun:)) belki uzaktan başlarsın:) nasıl olsa bi gönül yakınlığım yok, sevdiklerimi sona saklayayım dersin!!!

uzunbicaklargecesi> der gâm da şer zu Beyt

<@Uzunbicak keçini bulmuslar abi

<$ Dur daha yolun başındayım profesyonel olana kadar vadenle gidersin sen

Mareşal HOCHENHEİM>  Ne oldu? katil bulundu mu? kan tahlili sonucu, sonuç verdi mi? tırnak arası kirinden katilin teri bulundu mu?

uzunbicaklargecesi> bigâr hoşt be ho şe der zemân

<@ giderim demi:) Türkiye'de yaşamaya çalışıyoruz:)

uzunbicaklargecesi> kirli sepetine bak!

<@> Bence katil falcı :)))))

 [22:06]

 <$ Ellerde insanlar tesadüfen ölüyor, bizde tesadüfen yaşıyor

<@ bence de medyum zannı vererek beyninize şaplak atacak

 <$ yok  kadın intihar etti, katil kendisi

uzunbicaklargecesi> neden Côte d'Azur da  değiliz ki sanki?

<@ benim başım bağlı olmasaydı ben de Hayrettin derdim:) ama diyemiyorum:)

uzunbicaklargecesi> MAREŞAL HOCHEİNHEİM geldin mi?

uzunbicaklargecesi> gene Von Pappen’ler doluşmuş

<$ Benim basım açık ben noluyum?

<@ sen bir başı açık oluyorsunJ

uzunbicaklargecesi> erkan-ı harb meclisi trebizonde…

<@ biz ona sokak jargonunda "üstü açık" diyoruz:) BMW süsü veriyoruz

[22:08]  

<$ istikbal!

uzunbicaklargecesi> Evet göklerdedir…

uzunbicaklargecesi> istiklal mobilyacısına gittik

<@ istiklal mağazadan alınmaz

uzunbicaklargecesi> istiklal aldık eve

<@ şu çınar ağaçlı olan mı?

uzunbicaklargecesi> evet Gülhane’deki…

<@ gata?

uzunbicaklargecesi> gitsem mi gelsem mi?

<@ beni de vize kuyrugunda makadıma kadar aradı usa polisi

uzunbicaklargecesi> amerika’ya gidecem nasipse

[22:11]

 Sezen Aksu - Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam…

<$ sen o kadar geniş alanda yanlış yapmaya kalkmamalısın:)

uzunbicaklargecesi> ben de burs bakıyorum

<@ daha seçici ve bilici uyguncuyu bulmalısın:)

hüzün!...

uzunbicaklargecesi> kızım senin hinterlandin belki benimkinden daha geniştir…

<@ bu kadar kapsama alanını geniş tutarsan:) dalga boyun hepsine yetişmez:) bitirirler seni

şiirindelisi> Ping!

uzunbicaklargecesi> delinin teki…

<$ boşver çokluğun sayısı çoktur ama aklı yoktur

uzunbicaklargecesi> konya kadar belçikamız var bizim

[22:13]

 simplequestions> Essalatü vesselamu aleyk…

uzunbicaklargecesi> selalar…

<@

uzunbicaklargecesi> tüylerim ürperdi oysa ben bir cillopum

Univrstli25> Selamlar

uzunbicaklargecesi> evde tekken etekten başka şey takmam kafama

uzunbicaklargecesi> boş bulundum pardon, o da boş ol dedi

uzunbicaklargecesi> ikram yoksa gidiyoruz

uzunbicaklargecesi> madem bole matem gecesi…

uzunbicaklargecesi> kararsız kaldım yaa SS mi SA mı daha iyiydi

<$ yassı mı sela mıydı o?

uzunbicaklargecesi> keşke bekar olsaydım, ama başım bağlı benim

<@ Bir sureligine şekilsel takilalım

uzunbicaklargecesi> tantuni taksimde kedi etinden yapılır

uzunbicaklargecesi> mersin’i bilemem

[22:21]

 uzunbicaklargecesi> gülünce neden kafanda klaksonlar çalıyor ve MEHTERe bağlıyorsun hemen?

<@ uz _kız  gibi gülme

uzunbicaklargecesi> on air? miyiz

<@> nereye? Bedir’e mi Uhud’a mı?

[22:23]

uzunbicaklargecesi> EYVAH gene BAŞLIYOR KORKUYORUM

uzunbicaklargecesi> sinsice bir sesi var

uzunbicaklargecesi> gelecek nesiller uzun bacak fetişisti olacak diyor new york times lebanoon

[22:24]

uzunbicaklargecesi> neyse ben artık kalkayım geç oldu

 Komserelaziggggg> Slmm

 uzunbicaklargecesi> evet ama yetmez biraz daha ver

<@> Ve saat sensizliğin ertesi…

[22:25]

uzunbicaklargecesi> saatler geri mi alındı gene ?

ChatPoliCe> Selamlar

<$> nasıl gidiyo kimi kafaladın gene?

 <@ argo dan uzak duralım

uzunbicaklargecesi> sanala gömüldü millet 3 kafa daha kesek gidek

uzunbicaklargecesi> gene anırmalar başladı imsakta

<$> kiyamam kesemem ben…
 
19 temmuz 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder